Utflykt

Igår tog vi en liten tur till Smögen. Det var ju fantastiskt skönt väder så vi kände för en liten tur.
Får ju passa på att göra nåt nu innan arbete väntar på måndag. Jag har faktiskt lite ågren över det, men det e ju snart Grekland igen så man har nåt gött å se fram mot.

Vi spankulerade en stund på bryggan, Jörgen, Tobbe och jag. Efter en stund kände vi för ett glasstopp.


Vilken härlig utsikt här uppe på altanen

Innan vi åkte hemåt var vi tvungna att köpa med oss räkor hem att mumsa på till kvällen.
Ha det bra
Kram Jessica

Kommentarer
Postat av: Evy

..Grekland igen??? Närdå?

2009-08-08 @ 22:48:37
URL: http://restanten.blogg.se/
Postat av: Cathe

Vad mysigt. Jag har inte varit på Smögen i år. Brukar ju åka dit en dag i alla fall varje sommar. Där är så mysigt.

Idag regnar det så det är ok att börja jobba snart. Börjar på tisdag. Håller med dig, det är bara några veckor kvar tills vi åker till Grekland vi också. Tiden går så fort så snart ligger vi på stranden igen.



För övrigt har jag haft en härlig helg. Skall göra ett inlägg om en stund, så får ni se hur mysigt jag har haft det. Ni skall få en ledtråd - tält.

Kramar

2009-08-09 @ 15:26:43
URL: http://lyxforalla.blogg.se/
Postat av: Jessica

Jag och Jörgen åker till Karpathos 24 september. 1 vecka.

2009-08-10 @ 17:55:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0