hantverksmässan i backamo

Hej alla gummor

I helgen går Hantverksmässan i Backamo traditionsenligt av stapeln.
Tänker åka dit för fjärde året i rad nu. Brukar bli en mysig dag. Det är över hundra utställare på plats som säljer allt man kan tänka sig inom hantverk.
Smycken, keramik, tavlor, kläder, smidessaker, knivar ja det mesta. De har en liten modeuppvisning också där de visar en av utställarnas skinnkläder. Jisses vad mycket snyggt hon brukar ha. Klänningar, kjolar, västar och jackor.

Är ni intresserade av att hänga på så hör av er. Jag tänkte åka på lördag.

Vill ni läsa mer om detta så gå in här:  www.hantverksmassan.se  och välj Backamo.

Ha det gött i värmen.
Tjing. Cathe

Kommentarer
Postat av: Jessica

Jag hänger gärna på om det e ok.

2009-07-01 @ 16:50:19
Postat av: Evy

Hej!

Det låter kul.. men jag tror att jag hänger på Partille Cup i helgen.. hör av mig om jag ångrar mig.

2009-07-01 @ 22:32:49
URL: http://restanten.blogg.se/
Postat av: Cathe

Jessica. Om det är ok? Det är ett krav....

Fast vi köper ingen present till mamma i år. Jag har ett mycket bättre förslag.

Hör av mig.

Kram

2009-07-02 @ 08:07:28
URL: http://lyxforalla.blogg.se/
Postat av: Jeanette Sarenhag

Låter kul men jag har social verksamhet denna helgen med mamma och magnus innan vi drar på semester,,,idag så skall vi ut på havet med jobbets "egna" båt lite skaldjursfrossa o kalla pilsner skall bli härligt...är väl hemma till läggdax antar jag ha det så gött kramar på er Jeanette

2009-07-02 @ 09:55:17
Postat av: Cathe

Låter härligt Jeanette. Blir lite avundsjuk. AC'n trasig på jobbet. Svinvarmt.

2009-07-02 @ 12:01:29
URL: http://lyxforalla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0