En liten resa igen...

..ja för imorgon 11 juni tar min brorson Niklas studenten. Det är Sarah o jag, o Liselotte o Karro som trycker in oss i Cittran o drar till Lundsberg, (mellan Kristinehamn o Filipstad, vid Storfors..) där han gått de senaste 2 åren...
A picture
..o sen på kvällen är det smokingmiddag i Sunne. Häpp! Tror ni man kan föra sig bland Wallenbergare o Wachtmeisters ? Börja utifrån med besticken, inte börja äta förrän alla fått om man är färre än 8... fast jag "brukar (?)" hålla mig lugn o kolla hur andra gör..så det löser sig nog...

..övernattning på Quality Hotel Selma Lagerlöf o sen hemfärd på fredagen, ska bli kul!

..hoppas Cathe o co har det bra i Grekland, hälsa dottern att jag röstade på henne!
 
..hur blir er helg ?

..Nina, jag håller tummarna för dej o tjejerna i Junicupen!

Kram Evy

Kommentarer
Postat av: Jeanette Sarenhag

Hej trevligt med fiiin middag,,,fredag blir det middag på stan med familjen trevligt..på lördag åker vi till vagnen skall ut på marstrand o kolla in ocean race båtarna och njuta lite av helgen,,ha en go helg ni alla ....

Kramar

Jeanette

2009-06-11 @ 08:08:10
Postat av: Cathe, Jessica o co

Later jattekul. Inga handvaskor pa bordet.... Stall de under din stol. Bara ett tips i all valmening.

Passa pa nar du far frottera dig med sociteten.

Kramar

2009-06-11 @ 22:20:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0