Luleå här kommer vi

Hej alla
jaha nu är det snart dax att ta flyget till Luleå närmare bestämt imorgon ,, det känns lite så där med tanke 
på vad som hände härom dagen men men det är ju säkert att flyga säger dom ju...
jag och Emma skall  göra stan och se vad som erbjuds och sedan blir det blir lite sightseen med
Magnus oxå  det skall bli kul,,,,innan vi vänder kosan hemåt igen till stort party på lördag...

så jag önskar er alla en skön helg och en trevligt nationaldag på lördag...

Ha det så gött
Kramar
Jeanette

  
 


Kommentarer
Postat av: Evy

Hej!

have fun i Luleå... det där med flygkrasch är alltid lika otäckt, men då brukar jag tänka att statistiskt sett minskar risken för att mitt plan kraschar eftersom det nyligen hänt...

2009-06-03 @ 10:07:35
URL: http://restanten.blogg.se/
Postat av: Cathe

Precis Evy, just vad jag tänker.

Ha det bra i Luleå Jeanette.

Kramar

2009-06-03 @ 12:27:57
URL: http://lyxforalla.blogg.se/
Postat av: Jessica

Mmmm det e väl så man får tänka men de e fan inte lätt...

Ha det bra i Luleå.

Kram

2009-06-03 @ 19:04:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0