Härlig Klämdag

Hej på er GG

Ville bara delge er lite om min dag. Vaknade rätt tidigt typ 6.30. Gubben skulle med en kompis ut och spela golf. Jag fick också erbjudande om att följa med. Vred på persiennerna och förstod snabbt att Dom nog skulle få en blöt dag därute men inte jag.

Istället åkte jag till gymmet för lite träning och mycket bastu. Gööör skönt.

Sen åkte jag in till Cathes jobb och fick lite kaffe. Vi åker ju snart till Zakynthos så vi var tvungna att bställa lite förnödenheter till utresan. Vips så hade vi gjort slut på en del pengar på Sprit och vin, fick väl ta lite solkräm också för syn skull. 

Vad har ni gjort?

Kramar Jessica

Kommentarer
Postat av: Cathe

Ja du, som du skrev har jag haft besök på jobbet (i fredags alltså) av dig.

I helgen satt jag och gjorde lite nya smycken. Fick ju en leverans från Usa med material. Så nu har jag gjort 4 halsband, 2 armband och 1 par örhängen. Skall försöka hinna med lite till i denna veckan. Kul med nya smycken till sommaren. Kanske skall ta med mig nyheterna till Jessicas träff?

Kramar

2009-05-25 @ 10:36:15
URL: http://lyxforalla.blogg.se/
Postat av: jessica

Ja, ta med dom, vill ha nåt nytt till Grekland.Kram

2009-05-25 @ 19:35:20
Postat av: Jenilita

Hej jessica!hihi härlig blogg! Japp snart åker vi ska bli riktigt kul att dra iväg med tjocka släkten hehe men vilket datum blir det? är det den 5te vi åker? Bamsekramar!

2009-05-27 @ 19:09:55
URL: http://www.blonditamedfotboja.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0