Nu laddar vi...

..för konserten med Jean-Michel Jarre på Scandinavium. Sitter med en McFlurry på McDonalds o väntar på Sarah o Mikael, som ju ska se detta med mig.

Jonas behövde min bil, så jag tänkte OK kan åka in tidigare då o sitta o slösurfa lite här... o testa ett inlägg på denna blogg.

Här en länk till ett modernare alster(?) med Jarre, som jag inte riktigt hade kläm på att det fanns läten i hans musik oxå, trodde han bara gjorde instrumentalt.. Modernare o modernare förresten vissa läten i låten påminner en om days back then..Serge Gainsbourg och vad hon nu hette (Jane nånting?)som gjorde Je t´aime... den kom väl typ 67?

http://www.youtube.com/watch?v=MQx2ahH_dvs


Men ni håller väl tummarna för Malena ikväll? Så hon är med på lördag- då dom som vill av er är välkomna hem till mig o kolla...
O ni kollar på Desperata husfruar för mej oxå? Hoppas konserten är värd att missa ett avsnitt för...
See You!!!/Kram Evy

Kommentarer
Postat av: Cathe

Roligt med nya inlägg. Hoppas ni hade en kul kväll.

Kram

2009-05-13 @ 09:49:07
URL: http://lyxforalla.blogg.se/
Postat av: Evy

Jaa, det var magiskt! Kolla på min blogg.. Helt suverän konsert, mycket svängigare än jag vågat hoppats på... Ni som inte var där missade nåt... Nu är jag jävligt sugen på Pet Shop Boys Barcelona 7 juli...:-)

2009-05-13 @ 09:59:38
URL: http://restanten.blogg.se/
Postat av: jessica

Hej, kan tänka mig att konserten var grym.Vill bara kolla om jag göra en kommentar utan att syrran hjälper mig, suger ju som sagt på dator , men det här verkar ju funka. Kram

2009-05-16 @ 22:40:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0