Skön lördag

Startar dagen med kaffe på sängen som hör helgmorgnar till. Vi ska ha städdag i området, jag ska inte gå ut, men skickar ut min sambo som brukar få göra den sysslan.
Jag beger  mig istället till gymmet och använder kroppen på annat sätt än att påta i jorden. Bastu också, mycket goare.

Får grillade revben och lite rött till middag.

Spelade därefter Wii, skitkul. Nu kollar jag slagerfestivalen som förövrigt e sådär kul. Men Norges bidrag va bra tycker jag.

Kram på er och ha en fortsatt go helg  

Kommentarer
Postat av: Evy

NU får vi gissa lite här...vem av GG är sambo och bor nånsttans där man har städdag... Vi tippar Jessica// Kram Evy o Helene

2009-05-16 @ 22:43:07
URL: http://restanten.blogg.se/
Postat av: Anonym

2009-05-16 @ 22:48:37
Postat av: Jessica

Fan, glömde skriva namn. Jag lär mig nog såsmåningom.Kram Jessica

2009-05-16 @ 22:52:56
Postat av: Cathe

Kul. Äntligen lite inlägg här. Fick också grillat med rödvin. Båda pojkarna var här och åt och kolla melodifestivalen. Ha det bra.

2009-05-17 @ 16:48:47
URL: http://lyxforalla.blogg.se/
Postat av: Cathe

Jag trodde det var Jeanette som gjorde sin debut som bloggare. Men inte då.

Bra jobbat Jessica. Men du. När du skriver en kommentar - behöver du inte skriva ditt namn två gånger. Det räcker i rutan högst upp, så förstår vi att det är du gumman :) Puss

2009-05-17 @ 17:05:46
URL: http://lyxforalla.blogg.se/
Postat av: jessica

tack, lär mig nytt hela tiden.kram

2009-05-17 @ 20:52:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0