Goa gummors hemsida

Som ni kanske märkt ligger vår hemsida nere och har så gjort ett par veckor.
Det beror på att jag är på gång med att skapa en ny åt oss.

Den befintliga kostar 800 kr om året och det vill inte jag betala längre. Vi har ju ingen gemensam kassa att betala ur, alltså har jag betalat det själv tidigare. Men nu struntar jag i det. Jag har ju frågat tidigare om ni vill att vi skall ha kvar hemsidan även om vi har en blogg. Och det ville ni. Så då får det bli så här.

Jag har hittat en sida som verkar ok. Så snickrandet på sidan är i full gång. Kul.
Meddelar när den är publicerad.

Kramar Cathe


Kommentarer
Postat av: Evy

Vackert Cathe! ja reseberättelserna o dagböckerna o recepten (som jag inte är flitig på att nyttja..)är ju alltid kul...

2009-10-25 @ 13:34:09
URL: http://restanten.blogg.se/
Postat av: Jessica

Hade ingen aning om att den kostade nåt, och varför har du betalt den själv? Jättebra att du fixar en ny det är kul.

2009-10-25 @ 18:34:31
Postat av: Cathe

Ja du. Jag har helt enkelt glömt att ta upp det på våra träffar. Ännu så länge har jag betalat ca 1200 kr för vår hemsida. Har betalat kvartals- eller halvårsvis. Men missat att nämna detta på träffarna.



Hur som helst har jag testat 4 olika gratissidor i helgen. Men de är inte bra. Nu har jag fått lite kläm på en sida Mysite som verkar kunna fungera. Fast den är väldigt bökig att jobba med.

Skulle gärna fortsätta med vår gamla hemsida men då måste jag veta att ni vill vara med och betala. Kanske 100 kr per person och år, så kan jag stå för resten.

Jag får komma ihåg att ta upp detta hos Lillemor.

Förresten kan inte jag den 4 nov, julbord med jobbet. Hoppas fler inte kan så att Lillemor flyttar till annan dag.



Oj, vad lång denna kommentaren blev. Sorry men fingrarna gick av sig själva.

Kramar

2009-10-26 @ 15:36:12
Postat av: Jessica

Klart man får vara med att betala. Det va la ingen utgift att tala om. Om vi delar menar jag alltså.

2009-10-26 @ 20:10:31
Postat av: Evy

Menar du 4 dec?...

2009-10-26 @ 20:12:43
URL: http://restanten.blogg.se/
Postat av: Cathe

Ja, jag menade den 4 dec. Men det gäller inte längre. Det julbordet är flyttat till den 10 december.



Så jag kan den 4 dec.



2009-10-27 @ 16:20:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0