Calella calling...

..tjena, restanten här, tänkte jag kunde slänga in ett litet inlägg här också, nu när det regnar ute, o folk kryllar i lobbyn i väntan på bättre tider...fast det är ju söndag o lite döare på byn än vanligt (~ färre affärer öppna fritt översatt in my world). Men jag är jäkligt kaffe-sugen, så det får nog bli en tur snart antingen ut till byn eller upp i baren här...

..har tagit den här byn/staden eller vad man ska kalla det till mitt hjärta. Här finns ett ganska roligt centrum med en massa olika affärer på huvudsakligen två långa smala gator.

Ni som läst min ordinarie blogg eller hängt med på Herrarnas hemsida kanske har sett att det iallafall blivit vinst i de båda hittills spelade handbollsmatcherna, alltid kul.

Forca Barca skulle man kanske kunna säga, så här ser det ut på vart o vartannat hus här (efter Champions League vinsten förra veckan tror jag?)

Blev inget speciellt shoppat på marknaden i lördags, den var ganska liten. Har väl blivit bortskämd i Bangkok o Prag..

..på onsdag blir det tåget in till Barcelona för ca 3,5 euro/väg... o den här gången ska jag bara drälla på stan..vill bl.a till den skoaffären där jag köpte mina älskade Cats and Dogs-skor som jag slet ut... men dom finns väl såklart inte kvar, men kanske något annat roligt?

..i övermorgon byter jag hotell blir helt OK, har testat att Internet funkar där oxå, när jag var en sväng där igår...

Kramar Evy

Kommentarer
Postat av: Jessica

Hej Evy

Du verkar finna dig till rätta var du än befinner dig i världen. Hoppas du hittar ett par nya älsklingsskor. Kram.

2009-06-01 @ 20:49:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0