London It is...o sommarstaden Brighton..o framförallt Pet Shop Boys! 18-22 juli

...även jag blev sugen när jag såg bilder o annat, bl.a på Sofias o Ninas Facebook. Jag har ju slängt ut lite trevare men inte fått napp, men är det så att nån vill haka på hela eller delar av min tripp så ser den ut som nedan. Det är mycket möjligt att www.ryanair.com kommer med billiga erbjudanden för resor i juli längre fram, ca 2 mån innan e.d...men jag ville ha bitarna på plats...

Here we go:

Sö 18 juli: Landvetter-Heathrow 8:00, bokade med SAS 692:- enkel.

Buss eller tåg till Brighton www.nationalexpress.com t.ex 23,5 pund enkel, får kollas närmare

2 nätter på UMI Hotel Brighton 641:-/natt enkelrum inkl. frukost. Nära arenan, shoppingmall o centrum o stranden o piren. Förresten vill slå ett slag för att om ni orkar gå in via www.sponsorhuset.se/karrahf o går till www.hotels.se www.resfeber.se e.d, så får Kärra HF en slant oxå...


Foto av UMI Brighton, Brighton

Må 19 juli

Yessss!!! Äntligen ska jag få se dom : Pet Shop Boys!
Dom har ju verkligen en låtskatt att ösa ur med höjdare som
Rent, som nog är en av tidernas bästa låtar.....
http://www.youtube.com/watch?v=YYm89I68nAs

och den kanske mest kända
It´s a sin
http://www.youtube.com/watch?v=y7I5UaB7mx4

Ååå kolla- inte visste jag att dom skrivit en låt för mig oxå!!??
Vad den heter?
Shopping!!!!


Sittplats, 44,5 pund inkl. biljettskick (onödigt, men det fanns ingen e-ticket option).
Bokat via www.livenation.co.uk som hade bäst priser. På www.brightoncentre.co.uk spelar dem, tvärs över gatan från hotellet alltså...:-).

http://www.visitbrighton.com/site/shopping/churchill-square får en påhälsning av mig under mina 2 dagar här då, även det tvärs över gatan...

20-22 juli London
där har jag inte bokat nåt än, men har allvarliga funderingar på att testa ett vandrahem centralt beläget nära Regent o Oxford Street, i female dorm.
http://www.hostels.com/maps/YHA-London-Oxford-Street/6996

YHA London Oxford Street

Hemresan bokade jag med www.ryanair.com, 18:45, ca 950 SEK.

Så, om det är nån Go Gumma eller annan som vill hänga på nånstans så....

Påskkram Evy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0