Den sista färden...

..är jag på nu, tåget som tar mig hem från Malmö... har haft några mysiga dagar där (se min blogg..). Och vet ni vad?? NU HAR JAG INGEN MER RESA INBOKAD!!! Inte minsta lilla... Hur avhjälps det? (Ni vet ju att jag har sagt att jag bara åker med nästa gång :)).

Förresten under den sista semesterveckan, är det nån som vill gå o fika med mig på Guldhedens vattentorn nån dag? Lite högt är det o en skranglig hiss enligt Sarah, men mysigt! Ett förslag tisdag lunch? Ni som inte klarade London Eye kanske fixar detta?
//Evy

Kommentarer
Postat av: Evy

..en annan gång då..var ju inget vidare väder heller..

2009-08-04 @ 13:34:03
URL: http://restanten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0