Gäsp

Nu börjar jag bli trött. Klockan ringde 04:20 i morse. 04:45 satt jag i bilen på väg till Landvetter. Fattar inte att alla plan skall gå på såna okristliga tider.
Mikael skulle med flyget upp till Östersund - Åre för att gå på Rekryteringsmässa inför vintersäsongen i fjällen. Å mamma fick ställa upp naturligtvis. Han kommer tillbaka till Landvetter kl 22:55 ikväll. Hoppas jag slipper hämta honom. Litar på gubben eller andra sonen.

Från Landvetter åkte jag direkt till jobbet, efter att jag förvissat mig om att Mikael checkat in. Kom fram 05:50. Egentligen börjar jag inte förrän 07:00 men det var ganska skönt att vara ensam en stund. Jag duschade och bytte om. Sen börja jag jobba kvart över 6.

Var ganska seg när klockan blev 16:00 och jag åkte hem.

Men, men. Det är bara 9 dagar tills jag själv behöver skjuts till Landvetter vid halv 4-tiden på morgonen. Gissa vem som skall få betala igen.....

Kram Cathe

Kommentarer
Postat av: Jessica

Ja tjänster och gentjänster

2009-08-31 @ 19:13:43
Postat av: Evy

Alltid när jag ska casha in gentjänsterna så finns det ofta nåt om o men som gör att sonen inte kan... men en annan gång då... härligt för dig att åka iväg igen...

2009-08-31 @ 21:02:59
URL: http://restanten.blogg.se/
Postat av: Evy

Alltid när jag ska casha in gentjänsterna så finns det ofta nåt om o men som gör att sonen inte kan... men en annan gång då... härligt för dig att åka iväg igen...

2009-08-31 @ 21:05:46
URL: http://restanten.blogg.se/
Postat av: Jeanette Sarenhag

Härligt att komma bort ett tag skulle vlija det oxå men som sagt en del får jobba....

men ha det så bra då iallafall ,,

Kramar Jeanette

2009-09-01 @ 08:25:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0