Då har jag också sällat mig till semesterskaran...

.. det ska bli skönt att vara ledig i 2 veckor nu.. jag sprider ju gärna ut semestern, skulle aldrig palla att ha allt på sommaren o sen ingenting..
..lite planer har jag, men det ä skönt att inte ha för mycket planer ibland oxå.
..på måndag blir det nog en sväng ner till Kungsmässan, dit Sarah förflyttas nu efter en vecka på Zara i Arkaden.
..onsdag-lördag Malmö/Köpenhamn, lördag Gunillas 50-årskalas i Veddige.
..sen så är v 32 helt blank.. tja garderobsrens kanske? Öppen för fler förslag?

Jag är rädd att jag inte kommer vara lika huslig o pysslig som systrarna Graaf ...:-)


En sån fin sol som på min katt-tavla i bakgrunden villl vi gärna ha..

Att bion i onsdags var bra har ni kanske läst på min blogg http://restanten.blogg.se
//Evy

Kommentarer
Postat av: Cathe

Hmm. Vi är inte bara husliga. Inte jag i alla fall. Ibland fuskar jag, i torsdags t ex köpte jag pizza till middag. Fast då hade jag stått på Mathias jobb och gjort 89 landgångar på dagen. Så jag tyckte jag hade gjort mitt i köket den dagen.

Idag skall jag dock vara lite huslig. Först ner och handla mat sen storstädning i köket. Skall t o m drag fram spisen och tvätta bakom den. Å idag slipper jag nog också laga middag. Solen skiner ju så då tänder Ulf grillen. Så behöver jag bara fixa sallad. Perfekt. Det är så det skall vara på sommaren.

Sen måste jag jobba lite på övervåningen också i form av att måla dörrlister. Ser tråkiga ut till de nya tapeterna.

Nej, nu får jag sätta igång.

Kramar

2009-07-26 @ 11:08:22
URL: http://lyxforalla.blogg.se/
Postat av: Evy

Men Cathe kan du inte stava till S-E-M-E-S-T-E-R... Låter som du behöver komma till jobbet för att vila upp dig sen..:-)

2009-07-26 @ 17:56:55
URL: http://restanten.blogg.se/
Postat av: Jessica

Jag har också handlat färdigmat. flera ggr på semestern.Så det så. Man får ju inte förta sig i köket.Har målat och satt upp en fondvägg i sovrummet nu i helgen. Men det är kul att göra sånt husligt.

Ha det gött nu Evy

Hälsningar Graf

2009-07-26 @ 21:51:14
Postat av: Evy

Skönt att höra att ni oxå är mänskliga ibland..ha en fortsatt bra semester!

2009-07-27 @ 01:17:33
URL: http://restanten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0