Cocktail-party

Hej tjejer.
Hoppas ni hade en lika härlig Mors Dag som jag hade. Mikael kom med blommor, Jennie kom med en blomvagn till trädgården och ett urgulligt halsband, Mathias lagade en supergod middag till oss allihop. En räkcocktail med sparris och limesorbét till förrätt, helgrillad makrill med färskpotatis och en citronsmörsås. Efter det en jättefin marsipantårta som det stod "Till vår älskade mor" på.
Jätteroligt att vara samlade allihop. Ja inte riktigt alla, Ulf var i Stockholm. Men man kan inte få allt.

Nu sitter jag och väntar på honom. Vi skall på Cocktailparty på Trubaduren på Mikaels skola. Bra när ungarna pluggar som vuxna. Man slipper föräldramöten och annat tråkigt. Istället blir det fest för föräldrarna. Han läser ju till Bartender och Servitör.  Skall bli gott med lite drinkar och snittar.

Ha det bra i solen & kram på er.
Cathe

Kommentarer
Postat av: Jessica

Glidare.

2009-06-01 @ 20:51:22
Postat av: Jeanette Sarenhag

jaja en del har det bra .....ha det så gott o njut

kram

2009-06-02 @ 10:10:57
Postat av: Cathe

Jag har inte bara glidit idag. Började dagen med ett tandläkarbesök. Å det är den värsta dagen på året för mig. Men inga hål så jag behöver tillbaka förrän nästa år. Så det var ok. Men efter gled jag bara omkring.

Tänkte glida ner å växla pengar på lunchen idag. Behöver ju Euro nästa vecka, ha ha.

Då glider jag igen.

Ha det bra. Kramar.

2009-06-02 @ 11:01:12
URL: http://lyxforalla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0