En ljus idé...

..fick vår kompis Pysse när hon bjöd in till ljusparty i veckan som gick..
http://www.partylite.se/sv-se/Default.aspx

De av GoaGummor som var med där var Helen, Evy o Lotta.

En väldans massa ljus, ljusstakar o oljor presenterades av demonstratrisen. Som vanligt när det gäller homeparty så är det ganska dyra, men bra grejer.

Lotta o jag slog till på en liten samlingsbox där de flesta dofter finns representerade i småljus med ca 10 timmars brinntid, 16 st för 205 :-.
Votivljus och Teljus

Blir mysiga att ha i badet e.d...

Jag drog iväg lite efter 20:30 för att åka hem till Sarah o krypa ihop i mys-soffan o kolla in Desperate Housewives.

Väl framme där så ringde Pysse o sa att jag vunnit presentkort för 400:- på det lotteri som också såldes på partyt :). Så nu måste jag se till att bli bjuden på nåt mer sånt här party då!

Pysse dukade fram allt möjligt gott, bl.a supergoda hembakade tekakor. När jag frågade efter receptet skrattade hon o sa: "Haha du recept???" ( förstår inte vad hon menade med det ;-)???), och så gjorde hon det enda förståndiga; tog fram en påse tekakor från frysen o gav mig :). Dom innehåller tydligen havregrynsgröt! Som ju INTE ingår i min favoritkost...

//Evy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0