Mamma o dotter-dag x 2..


..var det för några av GoaGummor, som "råkade" springa på varandra på Ullared av alla ställen, ons 28 okt. så det blev en trevlig fika ihop där..

Det var Jessica med dotter Melinda, och undertecknad med dotter Sarah som hade styrt kosan dit.

För egen del var det ett ryck, efter tre motiga morgnar med migrän, då jag ändå gått o jobbat, så kände jag att det var dax för lite ledigt. Och hur kan man bättre spendera en ledig dag? Sarah var inte sen att haka på när jag ringde imorse o frågade :)

Uppenbarligen var jag inte ensam om idén, för Sarah o jag fick köa för att komma in vid 10:30-tiden, medan Jessica o Melinda som kommit vid 9 bara kunde gå rakt in.

Det blev några leggings o ett par lila manchesterjeans för min del, medan Sarah hittade en del toppar, kofta o leggings. Å en del andra "braha"-saker. Rapporterna förtäljer att damerna Kant inte gick tomhänta därifrån heller.

Och så köpte jag lösa högtalare till lilla datorn på Netonnet, så det kan jag ju ta med om vi vill ha music när vi åker itllbaks o badar i badtunna!?

Förresten man måste väl spana in Ullareds-såpan som börjar må 2 nov kl 20 i kanal 5!!

See u friday! Kram Evy


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad är detta? Har ni egna träffar utan oss andra???

Kram

2009-10-29 @ 10:40:27
Postat av: Jessica

Ja tack för fikasällskapet. Jodå, fick tag på en ulljacka/kappa och en tröja för egen del. Lite annat smått och gott också.Melinda fick också tag på en del,bland annat en skitsnygg tavla. Annars var det Tobbe som gick vinnande ur detta,kläder till honom högt och lågt trots att han inte ens var med och trängdes.....Kram

2009-10-29 @ 19:47:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0