Musikal på Lorensbergsteatern!

Hej

Igår kväll var jag och tittade på The Producers på Lorensbergsteatern.



Riktigt bra. Claes Malmberg gör sitt livs roll, enligt honom själv. Jag håller med. Han var underbar.
Även övriga medverkande var bra. Vi fick oss ett par riktigt goa skratt.
Denna föreställning kan jag varmt rekommendera om ni vill gå på nåt kul i höst.

Innan föreställningen käkade vi på Lorensbergsteaterns restaurang. Det kan jag däremot inte rekommendera. Visserligen var maten helt ok och priserna också. Men mysfaktor noll.
Jättetråkig lokal.

Men vi var nöjda med kvällen ändå. Alternativet hade ju varit hemmakväll i soffan och sådana har jag tillräckligt av. Fast jag kanske hade sluppit huvudvärken jag dras med idag. Hmm.
Nej jag ångrar ingenting. Det var värt alla krämpor i världen idag.

Ha en trevlig helg allihop, så ses vi nästa fredag.
Kramar Cathe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0