Pokerface...

..måste bara berätta lite från helgen som gick..
Efter herrarnas hemmadebut i Allsvenskan, som dom f.ö  vann med 33-32 mot IFK Ystad, var Jeroen o jag hemma hos Tony o Helene en sväng..

Och efter god ostbricka så åkte kortleken fram. Jag har nog knappt spelat kort på 30 år ungefär känns det som, men jag hade nybörjartur o vann potten (20:- var) i vår lilla pokertävling.

En bit in i andra omgången kom Sofia hem o var med, hon var jublande glad varje gång hon fick bra kort, inget pokerfejs där..

Roligast var korthajen Jeroens stege, knekt-dam-kung-ess-två.... den plockade han poäng på flera gånger innan vi kom på det...:)

Det var faktiskt kul... så pokerkväll nån gång (en liten peng eller bara räkna poäng...) ? Helene vann förresten andra omgången, Vegas nästa???

Kram Evy

Kommentarer
Postat av: Cathe

Kul. Pokerkväll tycker jag låter som en bra idé.

Kram

2009-09-29 @ 10:10:13
URL: http://lyxforalla.blogg.se/
Postat av: Evy

..svårt hitta tid just nu bara.. men om vi ses hos Nina (den 16:e väl...jag kommer senare, herrar i Önnered kl 19...) så kanske vi kan kolla datum...

2009-09-29 @ 22:21:48
URL: http://restanten.blogg.se/
Postat av: Nina

Va kul, det skulle vi testa på någon gång.

kram

Nina

2009-10-01 @ 14:10:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0