Dax för träff igen...

Hej alla Goa Gummor!
Tänkte bara påminna om träffen hemma hos mig Fre 23 apr kl. 18:30. Jag har gjort mig till o bakat :)...hoppas det blev lika gott som senast...

Nina kan tyvärr inte komma, men räknar kallt med övriga...som vanligt gäller, Ring min mobil så kastar jag ner nyckel.. Det ska tydligen bytas porttelefon här...sa att jag tyckte dom skulle titta efter nåt modernt system, som inte är beroende av att man har en fast telefon för att det ska funka..(det måste väl finnas)?

//Evy

Kommentarer
Postat av: Cathe

Från en go gumma till en annan.

Räkna med mig. Jag har 3 nya lotter sen sist också :-)

Du glömmer väl inte att spela?

2010-04-23 @ 12:04:20
URL: http://lyxforalla.blogg.se/
Postat av: Jessica

Det ska bli gott. Vi ses sedan.

2010-04-23 @ 14:30:45
Postat av: Cathe

Tack för en trevlig kväll och jättegod mat :-)

2010-04-25 @ 15:09:23
URL: http://lyxforalla.blogg.se/
Postat av: Lillis

Tack Evy, för jättegod mat o en trevlig kväll,+ den där kakan till kaffet var görago

2010-04-27 @ 22:49:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0