Ny matblogg


Hej alla matglada gummor.

Nu har jag dragit igång en matblogg. Jag vet att jag inte är någon kock, men det är roligt med mat. Ett och annat av era recept kommer också att hamna här. T ex ligger Ninas goda vårkyckling redan ute. Ett och annat recept kommer Mathias få bidraga med också. Man får ju utnyttja alla kanaler man har.

Jag har som målsättning att lägga ut något varje dag. Men det håller kanske inte i längden.

Vill ni hjälpa till och bidra med recept blir jag bara glad.

Om ni vill titta in heter jag Kökshäxan. Tyckte det var ett passande namn.
Har ni kreativa åsikter tar jag tacksamt emot de.

Adressen är: http://kokshaxan.blogg.se/

Välkomna!

Kommentarer
Postat av: Jesica

Kul med en matblogg, blev nyfiken på Maricas kaka, kanske gör den en dag. Kram

2010-05-04 @ 21:08:03
Postat av: Cathe

Gör det. Det är jättegod. Lite syrlig i smaken eftersom det är citron i. Enkel att göra också.

2010-05-05 @ 08:24:56
URL: http://kokshaxan.blogg.se/
Postat av: Helene

Hittade en hel del gott. Glöm inte av vi kan vara din test panel. Kram Helene

2010-05-28 @ 18:58:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0